Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op met Dekofferstore. We helpen je graag verder!

Waarom kan ik niet op dekofferstore bestellen?

Wij zijn een affiliate webshop. Dit houdt in dat wij producten van verschillende webshop aanbieden en deze aanbieden op onze website. Wanneer de bezoeker op onze website een product die  hij wil aanschaffen, hij wordt doorverwezen naar de aanbieder.

Zit er garantie op de koffer?

U krijgt garantie op de koffers en tassen die worden aangeboden op onze website. Hoelang precies hangt af van de aanbieder. Dit kunt u terug lezen wanneer u doorverwezen bent naar de website van de aanbieder.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, creditcard, directe bankoverschrijving of AfterPay.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt ons contacteren via het contactformulier op u kunt een mail sturen naar info@dekofferstore.nl. Heeft u vraag over een geplaatste bestelling of is er iets niet goed met het product dat u heeft besteld, dan kunt u het beste contact opnemen met het bedrijf waar u het heeft besteld.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Het kan zijn dat wij producten van verschillende aanbieder aanbieden op onze website en dat zij verschillende betalingsmogelijkheden hebben, maar bij alle aanbieders is het in ieder geval mogelijk om te betalen met IDEAL en credit card.